Spørgsmål og svar

Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg?
  1. Gå ind på  Mit loppesalg
  2. Tryk ”opret dig”
  3. Skriv herefter din din e-mail (det skal være den samme som ved booking)
  4. Vælg et password

Glemmer man at trykke “opret dig” kan man ikke oprettes. Hvis ovenstående ikke virker, kontakt os da og vi vil hjælpe.

Hvornår kan jeg stille op på min stand og hvornår skal jeg tage ned?

Du kan stille op på standen fra kl. 10:00 den dag, din booking starter.

Du skal have tømt din stand en time inden lukketid på lejeperiodens sidste dag – dvs. inden kl. 17 på hverdage og inden kl. 15 i weekender og på helligdage.

 

Hvad hvis jeg fortryder min booking?

Der gælder 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du gennemfører bookingen.
Hvis du booker inden for 14 dage fra lejestart, fraskriver du dig din ret til at fortryde.
Har du problemer med tidspunktet for din booking bedes du ringe til os eller skrive på info@loppegiganten.dk.

Hvordan fungerer prismærkning?
Når du har booket din stand, kan du logge ind (eller oprette dig, hvis du er ny kunde) på Mit loppesalg.
Her registrerer du alle dine varer med en god beskrivelse og en tilhørende pris.
Når lejeperioden starter, henvender du dig i kassen og vi viser dig, hvordan du printer labels.
Herefter kan du gøre din stand salgsklar 🙂

Husk at lave en grundig beskrivelse til ALLE dine varer:

  • Skriv mærke, farve, kendetegn og størrelse.
  • Eksempel: Molo T-shirt, grøn med biler, str. 2 år

En god beskrivelse på alle varer (i høj grad også de billige), giver en bedre sikring mod ombytning af mærker, og gør det lettere for os at identificere varerne, hvis mærket falder af. Du kan også lettere se, hvad der bliver solgt, når du har en god beskrivelse.

Flere råd til indskrivning:

  • Skriv prisen i hele tal.
  • Vær realistisk når du prissætter dine varer. Sælg dine varer til priser du selv ville betale i en genbrugsbutik.
  • Start med at oprette et overskueligt antal varer – du kan fylde nye varer på din reol gratis i hele leje perioden.
  • Systemet gemmer automatisk, når du har trykket ”tilføj vare”.
  • Bemærk, at man kan ikke slette eller redigere en vare, når du har printet dit prismærke. Har du lavet en fejl, skal du bare skrive varen ind på ny.

 

Hvad er inkluderet i standlejen?

Udover at kunne sælge fra standen i den angivne uge, er der en række ting inkluderet i lejen:

  • Vi stiller bøjler, tekstilpistol og alarmer til rådighed når du skal gøre din stand salgsklar.
  • Du kan printe et ubegrænset antal prismærker under hele din lejeperiode.
  • Dine kunder har mulighed for at prøve tøj og accessories på i vores 2 prøverum.
  • Vi stiller dine varer pænt på plads på din stand, hvis de bliver prøvet i prøverummene.
  • Du kan følge med i dit salg, time for time, på Mit loppesalg.
  • Vi gemmer dine varer i 7 dage, hvis de bliver afleveret til Lost & Found uden prismærke, eller hvis vi finder dem efter, at din stand er udløbet.
  • Vi sender dig en besked, hvis vi finder varer fra dig, der koster over 50 kr., efter at din stand er udløbet.

Hvad skal du selv sørge for?

  • Sørg for at markere dine varer ordentligt. Skyd mærker i tøj med en tekstikpistol, så at det ikke falder af. Gør det samme med børnetøj og tøjdyr. Har du sko eller todelte sæt, skal der et prismærke på hver ting, i tilfælde af, at de bliver adskilt. 
  • Du har selv ansvar for, at din stand ser pæn ud i lejeperioden. Vi anbefaler, at du kommer med et par dages mellemrum for at rydde op, men hvis du ikke har mulighed for det, kan vi gøre det for dig mod betaling. 
    Vi rydder op på din stand 1x om dagen i 7 dage for 150 kr., og du skal bare ringe til os for at bestille det.
  • Alle varer sælges på eget ansvar. Vi har en hittegodsafdeling (Lost & Found), hvor vi gemmer i ting i 7 dage. Sørg for at kigge regelmæssigt forbi Lost & Found, hvis du mangler en vare, for den kan dukke op når som helst.

 

Hvornår modtager jeg mine penge?

Vi udbetaler al salg to gange om måneden efter følgende regler:
– Alt salg, som sker mellem d. 1-15. i en måned, bliver udbetalt d. 30. i samme måned.
– Alt salg, som sker mellem d. 16-31. i en måned, bliver udbetalt til d. 15. måneden efter.

Sørg for, at dine kontooplysninger er korrekt indtastet på Mit loppesalg, så at vi kan udbetale dine penge 🙂

 

Er der meget tyveri?

Nej, vi oplever ikke meget tyveri, men det kan selvfølgelig godt ske, ligesom i alle butikker. 

Desværre ser vi, at varer cirkulerer rigtig meget i butikken, så når en ting bliver væk i Loppegiganten, er det højst sandsynligt fordi, at den er blevet lagt på en anden stand. Vi opfordrer kunder til at aflevere varer i kassen eller ved prøverummet, hvis de ombestemmer sig for at købe dem undervejs. 

Vi ved af erfaring, at det kan være svært at overskue alle 200+ stande, når man leder efter enkelte ting, men langt de fleste varer finder tilbage til den rigtige ejer, eller bliver solgt.

Hvis du ikke kan finde din vare:
1. Kig på dine nabostande (standene omkring og overfor din egen).

2. Kig i Lost & Found (til højre for prøvebordet). Vi sætter din vare der, hvis din stand er udløbet eller hvis vi finder en vare, hvor prismærket er faldet af. Du modtager en mail, hvis vi finder en udløben vare, som koster 50 kr. eller mere.
Varen kan dukke op når som helst, så kig regelmæssig i Lost & Found.

3. Skriv til os på info@loppegiganten.dk, hvis varen stadig er væk 2 uger efter, at din stand blev taget ned. Husk at skrive varenummeret & varebeskrivelsen på den vare, som er væk.
Husk at det stadig er dit ansvar at se efter varen i Lost & Found, indtil den er fundet. 

.

Stil dit spørgsmål

Ring til os

+45 70 23 00 50